söndag 10 januari 2010

Söndag...

Vanligtvis gillar jag inte söndagar. Idag tycker jag det är ganska skönt. Ser fram emot lite vanliga rutiner nu. När man är ledig så här länge blir allt lite upp och ner. Och visst, det ÄR jätteskönt att barnen sovit lite längre och att man inte haft tider och passa. Samtidigt är det ganska skönt när allt rullar på. Som vanligt. Vi gör inte så många knop just nu. Barnen sover middag och förmiddagen bestod av att sätta upp vanliga gardiner och strosa runt i pyjamas LÄNGE. Skönt det med. Igår var vi på 5årskalas. Vi spelade julklappsspelet också. Lite sent på det men det var roligt iaf. Barnen tyckte dock det var lite orättvist att det var de vuxna som fick paket men inte dom..;-)

Hoppas ni haft en skön helg. Det är lite ont om bilder i bloggen just nu. Vi har skaffat ny dator och inte fått allt att fungera smärtfritt än. Däribland bildhanteringen. Jag som inte äger en bra kamera fotar mest med min telefon. tanken var att jag skulle få bluetooth-funktionen att funka så jag kan föra över bilder så. Detta har dock inte blivit än. Men tids nog ska vi få rätt på det med...

Inga kommentarer: