måndag 18 maj 2009

Målgång!


ÄNTLIGEN! Jag är inte trådsmal men jag har åtminstone gått ner de kg jag ville! Och en viss förändring syns ju mellan bilderna tycker jag. Tyckte det var ett ganska bra sätt att se tydligt att det faktiskt hänt något! Enda nackdelen är att många kläder nu är för stora..Något som visserligen känns ganska angenämt. För mig har det varit vanligare att det varit tvärtom sista tiden! Nu ska jag bara lyckas hålla det här också! Jag ber om ursäkt för mina mindre muntra miner på bilderna men jag avskyr att stå såhär uppställd när jag blir fotograferad.







4 kommentarer:

Mickis sa...

Bra gjort...vad duktig du har varit! Kram Mickis

Pernilla sa...

Du har verkligen varit GRYMT duktig!! Jag är impad!! Och du är faktiskt ganska trådsmal!

Sara sa...

Wow vad duktig du är! Det syns ju jätte stor skillnad. Måste kännas härligt!

Sara sa...

Kanske skulle skriva så här så du ser att det är jag som kommenterat ;-)