söndag 17 maj 2009

Life is a Fairytale...

I alla fall om man just nu frågar vilken norrman som helst skulle jag anta! Jag pratar förstås om Eurovision igår och den fullständiga utklassning det blev. Fast min favorit, Azerbadjan, gick det också ganska bra för. Jag menar, Arash är ju ändå svensk och hans medsångerska söt som socker. För Sverige gick det ju då, som vanligt, mindre bra för. Jag undrar just vad vi ska rösta fram nästa år eller det kanske bara är att lägga ner helt!? Det är inte meningen att det ska gå bra helt enkelt.

Hur som helst är jag mest imponerad över att jag lyckades hålla mig vaken och se hela utröstningen. Vi har nämligen en liten familjenmedlem (läs Ellen) som just nu vaknar var eviga natt och vägrar somna på sådär en 2 timmar. VAD gör man åt det? Någon som kan komma med nåt bra tips?

Jag vet att det är glest med inlägg just nu men min tid framför datorn nu är inte så värst högt prioriterad. Jag är ute och går eller gör annat istället. Men jag ska försöka skärpa mig. Nu ska jag dock ut och promenera med en kompis!

Inga kommentarer: