lördag 7 mars 2009

Badrumsrenovering & helg


Ja..på måndag drar den igång. Den stora badrumsrenoveringen! Det ska bli najs med ett nytt badrum men jag ser INTE fram emot att flytta ut ur huset med hela familjen. Det är ändå skönast att vara hemma. Vi ska bo hos mamma & Stefan och jag vill på förhand tacka för att vi får invadera ert hus med hela vår familj! Vi får väl se hur det går...Funderar mest över nätterna som kan bli lite sisådär med många sovandes på liten yta och Ellen, som för tillfället, vaknar och skriker...Jaja..man ska inte måla f*n på väggen...;-) Både igår och idag har vi varit iväg och tittat på kakel och klinkers. Vi har äntligen bestämt oss. Det blir vita, ganska stora plattor på väggarna och grå på golvet. Som även ska upp på väggen i en pelare på något ställe. Stilrent och enkelt. Min favorit affär i byn, Madame Plantier, har sålt ut alla Cult-design grejor till halva priset eftersom hon inte ska ha kvar det i sitt sortiment mer. Jag har passat på att inhandla diverse fint till badrummet. För en spottstyver. Kanon tycker jag! Badrumsmöblemanget på bilden är det vi med största sannolikhet ska ha!

Kvällen idag ska tillbringas i goda vänners sällskap. Detta ser vi fram emot. God mat, god dryck och trevligt sällskap. Och andra chansen i melodifestivalen. Heja Star Pilots! ;-) Och på tal om TV. HUR kan Elisabet Höglund få lov att vara kvar i Let's dance?? Är det inte dags att hon lägger sina dansskor på hyllan och åker hem?

Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: