söndag 15 mars 2009

Annorlunda Vardag

Nu är vi då inkvarterade hos min mamma & Stefan och vi har bott här i en vecka nu. Det går bra men jag längtar hem till mitt eget hus! Viggo testar alla gränser som finns extra mkt nu när vi är här: Han äter kattmat, jagar katterna...etc..Listan kan göras LÅNG! Pust! Man kan ju inte sticka under stol med att det är lättare hemma. Nästa vecka ska han till förskolan. Kan nog vara bra med ett avbräck för honom härifrån känns det som. Han har inte samma ro att leka och greja som hemma. I fredags körde vi till vännerna i Kågeröd och lekte, åt middag och kollade Let's Dance ihop. Mkt trevligt som vanligt!

Igår packade vi in oss i bilen och åkte till Hembygdsparken i Ängelholm. Vi tittade på lite djur och lekte på lekplatsen. På eftermiddagen var vi också ute. Det var verkligen riktig vår i luften och varmt. Skönt! Kvällen tillbringades med god mat, vin och melodifestival. Frågar ni mig vann rätt låt!

Vi får se när jag kikar in nästa gång!

Inga kommentarer: