fredag 21 november 2008

Så var det med det roliga...

Jaha, jag som sett fram emot min "spa-behandling" SÅ mycket och SÅ länge! Igår ringde dom och meddelade att hudterapeuten var sjuk så det fick ställas in. Ska dit den längre fram i december istället..så nu får vi hoppas att alla är friska då. Så himla typiskt. Jag som hade sett fram emot en stund med lugn och ro och en lunch på favorit-fiket efteråt.

Dessutom: Jag och Robban skulle ut och äta imorgonkväll..nu är Ellen dock inne i någon period då hon vägrar sova om kvällarna och mest är ledsen och främmande för de flesta. Alltså kan och vill vi inte lämna bort henne då. Ytterligare en grej som får skjutas fram. Jaja, som sagt, restaurangen står väl också kvar hoppas jag.

Dagens ord: Den som väntar på något gott...;-)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Oh vad trist för er! Men som du säger, det finns ju kvar.
Vi hade oxå tänkt gå ut och äta på vår 10års dag nästa fredag, men Kasper är oxå lite orolig om kvällarna just nu.

Fika snart?

Mickis sa...

Inte kul när det blir sådär, hoppas ni snart hittar nya tillfällen. Kram

Önskar er en fin första advent!