fredag 22 augusti 2008

Dålig stil!

Alltså..hur många veckor kan det vara sedan vårt fönster blev sönderskjutet av barnen??? 5 skulle jag tro. Igår var glasmästaren här och satte i nya rutor. INGEN av de tre föräldrarna har varit här med pengar än. Är det bara jag som tycker det är dålig stil???? Hade det varit jag hade jag lämnat pengarna dagen efter. Sånt här gör mig så irriterad! Men det e kanske bara jag det...

Jaha fredag idag...From måndag rullar livet på som vanligt igen. Igår var jag och Viggo och hälsade på i förskolan. Viggo var först lite blyg och höll hårt i mig. Det är ju ändå 3 månader sedan han var där sist! Jag hoppas ändå att det går bra när jag ska lämna honom på tisdag! Han var iaf jätteduktig och satt i mitt knä hela samlingen och var med. Sen var vi ute och lekte och det gillades skarpt. Han är en riktig uteunge. Just nu e han, Mr R (dvs Robban..;-)) och Ellendellen ute i trädgården. Jag ska köra och handla blöjor och annat smått och gott!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: