måndag 7 juli 2008

Pust vilken dag!

Huga! Idag får man verkligen känna på vad det vill säga att vara 2barnsförälder. Ellen verkar ha nått det första utvecklingssprånget: Äter inte ordentligt, vill inte sova..vill bara vara i famnen. Jag tackar den som uppfann bärsjalen!! Guld värd dagar som denna kan jag lova. Hittade den på www.minimundus.se

Viggo är på sitt alla busigaste humör. Jag tror jag är gråhårig innan jag är 35..;-) *hemska tanke* Har dessutom sovit som en kratta i natt, blivit nerkräkt ett antal ggr...Jag känner mig inte direkt på topp idag så att säga. Ska jag vara helt ärlig så ser jag fram emot när Viggo ska börja på förskolan igen. Mest för att få NÅGON rutin på vardagen. Just nu händer allt lite hipp som happ. Ellen är ju definitivt inte regelbunden. Ena dagen äter hon som en häst...Nästa, som idag, ingenting känns det som. Bara småskvättar. Sen somnar hon, sover en kort stund, vaknar och är hungrig igen.

Dags att ta lite mer kaffe innan änglarna vaknar! Just nu sover faktiskt båda två!

Ajöss!

Inga kommentarer: