söndag 15 maj 2016

Hej på er!

En tur till centersyd med Ellen igår, avslutningskläder shoppades, och fika var viktigt. Jag nöjde mig med en latte (med dubbel styrka och gjord på lättmjölk) medan Ellen mumsade chokladmuffins!
På hemvägen körde vi till Barsebäck och kollade in stranden. Det blåste kallt, minst sagt! När vi kom hem och jag städat, bakat och fixat körde vi till Anneli och company, och Ellen lekte med Agnes och jag drack kaffe och pratade bort en timme.
Grillmiddag med så gott Malbecvin-Santa Ana. Och god dessert, chokladkokosruta som jag bakade på eftermiddagen.
Nu är Ellen hos Agnes, männen är på Robbans jobb. Jag tvättar och fixar och nu tänkte jag ta en kopp kaffe och pausa. Kom i säng sent efter Eurovision och så och var ändå uppe ganska tidigt. Det känns nu. En stunds avkoppling innan jag drar igång igen!
Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer: