torsdag 4 februari 2016

Nackont och torsdag

Godmorgon vänner!
Februari började inte sådär super: ont i nacken och huvudet. Antingen har jag gjort nåt på träningen eller så har jag lyckats vrida mig konstigt i måndags. Jag var ledig och Ellen och jag var på Drakens lekland. Vi hade en jättemysig dag, hela dagen på centersyd.
Ingen träning hittills den här veckan, har inte vågat eller orkat ta mig till gymmet när jag har ont. Vi får se om det släpper, fick massage av Robban igårkväll. Jag och Ellen tog en promenad efter middagen igår, skönt att komma ut och bra samtalstid!
Torsdagsmorgon och öppning på jobb. Lugnt och skönt hemma, det uppskattas. Det är så mycket runtomkring jämt så de här stunderna känns lyxiga. Just nu är jag lite off och trött, lite dämpad. När det är för mycket jobbigt runtomkring blir jag så tyvärr. Det går mot vår och ljusare tider så det blir bättre, vi är inne i den, enligt mig, tråkigaste perioden på året just nu..

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: