söndag 31 januari 2016

Selfiebomb och söndag..igen!

Så var ännu en vecka slut, jag hinner inte blogga mitt i veckan just nu..Eller jag prioriterar inte det helt enkelt. 
Lite selfies från veckan, från träningen och från igårkväll innan vi skulle på middag hos vänner. God mat, väldigt gott vin och massa prat, supertrevligt!
Och en helt annan mindre piffad fru...dagens mysoutfit, bott i mysbrallor och tjockstrumpor heeeela dagen förutom under zumban...;-) Ellen har varit på kalas och hade Robban med sig. Viggo sov till 10 sen har vi softat i soffan med film, iPad och nya Hälsa och fitness. Och fika.
Verkligen inte gjort många knop idag, svängde dock ihop några rawfoodbollar med solrosfrön, pumpafrön, dadlar, kakao, vaniljpulver och havremjöl. Supergoda! Betydligt nyttigare än vanliga chokladbollar men fortfarande kalorier med tanke på dadlar etc. Så man trycker inte i sig ett helt gäng. Tog två till kaffet, alldeles lagom! 

Veckans träning har varit:
En PW med Jenny på 7 km, ett benpass på gymmet, ett pass med träningsboll på gymmet, ett gympass för hela kroppen med massa chins, latsdrag, armhävningar, bänkpress etc...samt två intervallpass på löpbandet och en timme zumba! Skönt och bra blandning! 

Ha en skön söndag, jag tänkte avsluta med mer soffläge och leta upp någon film på Netflix kanske. Robban jobbar lite extra så jag är all by myself, barnen sover snart..(hoppas jag!)! Lite hemmagjord glass på frysta (färska som jag själv fryser eftersom man inte ska äta de frysta köpta än) hallon, kvarg och banan blir kvällens sista måltid! Imorgon börjar jag veckan med en ledig dag..! ❤️



Inga kommentarer: