fredag 1 januari 2016

God fortsättning

Nu är 2016 här som ett oskrivet blad. Nytt år, nya möjligheter. Vi hade en härlig nyårsafton med finfina vänner igår. Tröttmössa idag, la oss 03.30 och jag vaknade 09 och kan inte sova mer! Resten av familjen sover fortfarande, klockan börjar närma dig 10 och jag ligger i soffan, tittar på Nyhetsmorgon och dricker kaffe!

Dagen igår var ju väldigt lugn, Robban och Ellen fiskade med Rickard och Agnes på förmiddagen och jag fixade en massa smått och gott här hemma. På eftermiddagen när jag varit och tränat såg vi Narnia-häxan och lejonet med barnen. Så mysigt! 

Underbara tjejerna, så himla fina! ❤️
Finfina vännen! Hon ledde bästa zumbaglitterpasset på dagen och var bästa värdinnan på kvällen! Love!
Mannen i mitt liv! ❤️
Här har det varit dansuppvisning!
Och värden också, Goa Jimmy!

Maten fotades inte, fick påminna mig om att fota alls. Jag har under julen medvetet låtit mobilen vila ganska mycket, väldigt lite sociala medier. Fick iaf ut ett collage på instagram igår! ;-)

Nåt helt nytt när vi kom- glögg med saffransgrädde! Riktigt gott. Bruschetta med tomat och getost till förrätt, oxfile och fyllda potatisar till huvudrätt och hemmagjord saffransglas med hallonspegel till dessert. Allt så himla gott! Efter tolvslaget blev det ostbricka och massa annat gott. Vid 03 knatade vi hem med två trötta barn, Viggo somnade 01.30 så det var inte en helt nöjd kille vi skulle få att gå hem. Stackars plutten!

Vi hade egentligen bokat hotell i Göteborg, restaurang och hela kitet till nyår för att bara komma iväg. Vi avbokade dock ganska sent och valde att träffa vänner istället när de bjöd in oss. Göteborg har mycket att erbjuda, men kanske inte för barnen just nyårsafton. En annan gång!

Må 2016 bli ett fint år för er alla!❤️


Inga kommentarer: