lördag 26 december 2015

Jul❤️

Sitter här på annandagen, det har varit en fin jul. God mat, uppspelta barn och alldeles för många julklappar. ;-)
Detta stora uppläggningsfat och stora skål från Ståhl keramik fick jag av Robban. Likaså dessa vinglas!
Skärbrädan på bilden med tillhörande kökshandduk och servetter av märket Bengt och Lotta fick jag av mamma. Presentkort på Åhléns, Kitchen & Table och kläder fick jag också.
På lille julafton sattes såklart gröten ut. Och han hade ätit upp det mesta på morgonen efteråt. 
Ellen och jag fixade lite smått på maxi på lille julafton, passade på att fika också, livet ska vara lite extra härligt kring jul! ;-)
Ellen och Viggo delade ut klapparna som Tomten lagt under granen!

De flesta julfirarna sov över, mysigt att avsluta firandet med frukost tillsammans. Och efter lunch åkte Robban och Ellen och fiskade- och fick en riktig bjässe! Jag och Viggo låg i soffan och fikade och tittade på film, lugnt och skönt.

Idag har jag gymmat med Jenny. Ellen har haft en kompis här och Viggo har lekt med sitt nya lego. 

Nu avslutas julhelgen strax med fruktsallad och film! ❤️


Inga kommentarer: