tisdag 28 juli 2015

Regn, lugn och hårfunderingar

Heeeeej!
Dagarna trillar på i långsam takt, så skönt att bara ta dagarna som de kommer. Vi har vänt lite på dygnet, åtminstone tre av oss ligger och sover till nio-tio. Viggo traskar upp innan och sätter sig och bygger lego/spelar iPad eller kollar tv. Igår var jag och Viggo på stan en sväng och fikade och shoppade, Ellen och Robban rodde ut med båten.


Testade glass på torget i Ljungby-hembakade våfflor med god glass. Tror det är andra glassen jag äter den här sommaren, så ingen ska säga att jag överkonsumerar...;-) 
På kvällen blev det promenad med Ellen som resulterade i en blombukett!

Idag har vi kört till Bolmsö i regnet! Fint och mysigt men ganska dött i det här vädret. 

Så sugen på att klippa av håret en rejäl bit, typ till ovanför axlarna...trött på det just nu..
Just nu ligger jag på sängen och slappar, vi har käkat i Ljungby och shoppat lite hela familjen. Barnen leker med nya inköp och jag tänkte bläddra i tidningar innan PW....


Inga kommentarer: