söndag 11 maj 2014

Tiden går!

Ja mitten av maj alltså, hur gick det till? Det är så mycket i denna ljuvliga vårmånad så tiden bokstavligt talat flyger iväg. Inte en enda tom helg exempelvis, kvällsmaten, föräldrakvällar och en massa annat. 
Igår var det Eurovisionkväll hos goa vänner. Klockan blev mycket innan vi kom i säng så idag är det seg söndag här hemma. 
Gjorde kesoplättar med äpplen och bär till frukost igår. Riktigt gott och enkelt!

Snabbt benpass på gymmet igår när Ellen var på kalas. Ska ta mig iväg för armar och zumba lite senare. Det är så tråkigt väder idag. Regnet bara öser ner. Får springa bort mellan skurarna!
Börjar bli ganska nöjd med formen, skulle bara önska att det dör extra som finns på magen försvinner! Dock segt. Visst, man skulle kunna ta bort "allt", typ vin till maten på helgen, ost i omeletten, mörk choklad etc. Tycker dock att jag redan äter så pass bra och jag tänker inte bli extrem: jag vill njuta också. Äter exempelvis aldrig vanligt godis eller chips, max 2-3 ggr/år när jag e riktigt sugen. Och bra och vanlig mat för övrigt.
Det får ta den tid det tar helt enkelt! 
Ett gott mellanmål innan gymmet: naturella riskakor, jordnötssmör och äpple.
Trevlig söndag på er!






Inga kommentarer: