lördag 17 augusti 2013

Lördag och vill ha!

Här sitter jag ensam förutom katten och dricker kaffe i köket. Blivande mannen (herreguuuud bara två veckor kvar!) är på fisketävling och barnen, ja de har för närvarande ett fantastiskt samarbete vid datorn. Det behöver inte bara vara totalt osocialt med datorn. När jag hör deras konversation och hur storebror hjälper lillasyster och hur de turas om blir jag varm i hjärtat. Mina finingar! ❤

Har gått och blivit lite förälskad i ett par byxor, dessa ska jag hålla span på när de kommer in i butiken, vill ha!!!

Ikväll ska vi ha gäster, Robbans bror och sambo kommer. Ska snart fixa med en kaka till kvällen som ska stå i frysen några timmar. En variant helt utan mjöl, ska bli intressant att testa! Jag har bara inte hjärta att köra bort Gustav som sover gott i mitt knä. Får bli en kopp kaffe och tidningen först. Trevlig helg!

Inga kommentarer: