lördag 26 januari 2013

Vårigt




Efter mitt pass på gymmet gick jag till vår fina blomsteraffär och köpte lite våriga blommor, tycker det behövs nu trots kylan utanför. Det är inte så många minusgrader idag men så himla rått i vinden! Brr.

Elin har blivit hämtad av Jenny, Elins mamma som ska ta tjejerna på kalas på Busfabriken. Sen hämtar Kerstin henne där och tar med henne hem för lite övernattning. Tacksamt med människor som kan ställa upp en dag som idag, Viggo är fortfarande inte kry och Robban är och tatuerar sig. Känns inte som läge att dra med en sjuk storebror på Busfabriken direkt. Något kalas för oss blir det dock inte. Vi får mysa här hemma istället.





Blev riktigt trött efter passet idag, skööönt! Mina armar e inte direkt vältränade nu men jag hoppas att all styrketräning ska ge resultat. Om inget annat mår jag så himla bra av att träna och sedan jag gjort en uppryckning med maten är jag aldrig vrålhungrig eller sugen på en massa sött. Och med uppryckning menar jag inte att jag bantar eller så, bara att jag äter oftare och mat som gör mig mätt!DET är skönt iaf. :-) Kyckling, sparris, bulgur och sås, kanongod mättande lunch idag!





Inga kommentarer: