lördag 5 januari 2013

Lördagsmys och vardagsrutiner



Ellen har varit på kalas hos kompisen, vi andra körde och handlade och fikade. Nu sitter jag och blivande mannen vid tvn och har det bra. Har fått dille på oliver, det är ju så gott!

Snart är det vardag igen. Det har verkligen varit skönt att vara ledig men jag gillar rutiner och tycker det ska bli skönt att återkomma till dessa. Som en liten kick i träningen ska jag få lite tips från Caroline på Gymglam. Har fått en massa nya, roliga övningar, ska bli kul att se vad det gör, man stannar lätt i samma gamla övningar, set och reps... Kroppen får väl en chock för styrketränat har jag inte gjort sedan innan jul!

Ha en fortsatt skön lördagskväll!

1 kommentar:

Tessa sa...

Jag tycker den där osten ser godast ut på fatet. Mmmm brie!! Kram på dig