tisdag 25 september 2012

Hej tråk-tisdag....



 
Idag är det en sån där tråkig tisdag. En tisdag som inte alls började bra, barn som bråkade hemma på morgonen (syskonkärlek..underbart..), ett jobb som jag ska sluta på men där det känns som att jag gör det mesta och där det var rörigt idag, ingen rolig dag alls och det känns som om jag skulle behöva gå ut i skogen och...skrika typ..;-) Låter lite smått sjukt när man lägger fram det så här men så är det i allafall. Kvällen är i allfall så mycket bättre. Jag har planterat och arrangerat lite höstblommor ute (visar en annan dag när jag hinner fotografera innan det blir mörkt!) på trappan, barnen tittar på Bolibompa och äter kvällsmacka, jag dricker en kopp kaffe och kopplar av. Äntligen.


2 kommentarer:

Ditte sa...

Kram....

Anonym sa...

Vissa dagar är bara blääää
Kram/Moster