onsdag 29 augusti 2012

Någon som har lite timmar över?

Åh, just nu känns det som om jag skulle behöva ett halvt dygn till varje dag...Minst. Det är möten, möten, läkarbesök, sjukdomar och en faslig massa annat som ska passa in i vardagen! Och dåligt samvete. För jag får springa ifrån jobb på andra saker som jag verkligen MÅSTE som rör saker som är långt viktigare än jobb! Men ändå...Kollegor och chefer är förstående men när jag VET att vi inte får sätta in vikarier är det ändå jobbigt att behöva vara borta. Idag ringde de från Ellens förskola, hon hade trillat och slagit munnen. Fick fara iväg och ta henne till tandläkaren, som tur var så såg allt bra ut..och var vill jag helst vara när min lilla plutta är ledsen och har ont? Hos henne såklart. Ändå känns det jobbigt att behöva köra ifrån. Varför tänker man på alla andra jämt?

Vaknade dessutom med halsont och huvudvärk idag..:-( Bara att ställa in dagens träning och hoppas att man är okej imorgon. Det har liksom varit minst två möten kvällstid varje vecka sedan jag började jobba. Puh! Personalmöten, föräldramöten, uppstartsdagar och ja...så den där träningen har varit minst sagt sporadisk. Märker själv hur off jag blir när mina rutiner inte sitter. Hoppas att det blir lite lugnare framöver....

Nu ska jag sluta gnälla och hoppa i säng! Blir ett tråkigt inlägg utan ens en ynka bild. Sorry!

Inga kommentarer: