måndag 27 augusti 2012

Du ger mig ro....

Jag har haft en helg som varit en känslomässig berg -&dalbana, från att komma hem till fredagsmys, till att sakna en älskad person som  hasigt lämnade oss i lördags. En gammal människa visserligen men jag är ändå fortfarande chockad och något...låg. Allt detta och lite annat gjorde att jag kunde inte somna igår så efter nån timmes snurrande i sängen traskade jag ner. Efter en stund vaknade Viggo och kom ner för toalettbesök, sen följde jag med honom upp och han kröp ner hos mig! Han kröp in till mig och DÅ kunde jag somna. Min fina lilla prins, du gör mig lugn! Många klagar över att barnen kommer till deras sängar och i perioder kommer våra också och vill mysa. Men jag kan säga att det är väldigt sällan jag blir störd av det,  jag njuter bara och vet att det inte varar för evigt...

1 kommentar:

Ditte sa...

Rätt Anna finns inget annat som ger en sådant lugn som att få mysa med sina små älsklingar.. Tiden rinner i väg snabbt... Sen vill de inte mysa..... Kram ❤❤❤