lördag 1 januari 2011

Varmt välkommen 2011!

Jag välkomnar varmt 2011. Det ska bli ett bra år, ett betydligt bättre än 2010, det var ett av de värsta åren i mitt liv, av olika anledningar. Det jag dock är mycket nöjd med är att jag tog tag i saker och ting och bytte jobb! Eller jag ska iallafall. Men beslutet togs 2010.I år ska jag fokusera på rätt saker...har lite tankar och förhoppningar...

Jag ska ta upp träningen och framförallt promenaderna igen. När jag fick ont i ryggen nu i höst och sen blev opererad i benet slutade jag tvärt. Mår mycket bättre på alla sätt och vis av att inte bara ligga på soffan.

FAMILJETID. Helgerna ska inte ägnas åt diverse fix, städ och plock. Utan åt familjen. Små korta utflykter lite oftare!

Vänner. Både de jag och Robban har och mina egna. Jag önskar att man kunde vara mer spontan och träffas en fredag för lite tacos och glass..det behöver inte alltid vara så "perfekt" och planerat.

Och för egen del..jag ska, återigen, njuta i stunden. Jag är dålig på det, så det kan bara bli bättre. Ta vara på alla dagar och leva i nuet. Sluta fundera och oroa mig så mycket. Där ligger min personliga utmaning!

Lite mer egentid, vuxentid, för mig och Robban. Vi har en weekend att se fram emot i vår, den ska bokas och barnvakt fixas. Nåt biobesök mer och en middag på tu man hand då och då.

Välkommen 2011!

Förhoppningsvis kommer ett inlägg längre fram om gårdagen..lite bilder och sånt som ska på plats först bara...

1 kommentar:

mammadagar sa...

Det låter som många bra planer det där! :-)