måndag 10 januari 2011

Nystart!

Gud vad det snurrar i huvudet på mig!! Första dagen på nya jobbet idag. Det var planeringsdag hela dagen och så mycket information! Men det var skoj och det ska bli roligt att träffa alla barn och föräldrar imorgon. Har äntligen satt mig tillrätta i soffan, så trött! Jag har varit ute och gått ihop med grannen och hennes svägerska. Efter en och en halvtimme rann svetten på min rygg. Alldeles för varmt klädd! Men gud vad det kändes skönt att känna att man gjort något om det så bara var en promenad. Måttbandet som jag plockade fram igår gav mig svart på vitt...jag förstår varför byxorna är svåra att knäppa nu...:-/ Nu jäklar ska jag bli smal & pigg igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mina byxor spänner också... undrar hur det kan bli så? Följer gärna med på en tur någondag om du inte springer ifrån mig :-)Kramisar

Anonym sa...

Mina byxor spänner också... undrar hur det kan bli så? Följer gärna med på en tur någondag om du inte springer ifrån mig :-)Kramisar

Pernilla sa...

Vad roligt att du är igång!

Ja, då är vi två som har tajta byxor just nu... Träning och inga sötsaker på veckorna gäller här from nu!