fredag 17 december 2010

Avsked...

Nu har det börjat så smått...att ta avsked från barn och föräldrar på jobb. Jag är så dålig på det. Mina tårar kommer konstant..nästa vecka är det inget smink som gäller. Då blir det värre...Nu har jag tre dagar kvar att jobba. Tre dagar..på ett ställe jag varit på i 8 år..och i kommunen har jag varit i 10 år...

Imorgon ska vi ut och hugga gran. Nu ska jag och Robban äta en sen middag. Potatisgratäng och fläskfilé. Ellen hjälper Robban att steka kött idag. Klockan är halv nio och hon sover INTE idag. Viggo däremot somnade på ca två sekunder...

Någon som vet något annat gratisställe att ha sin blogg på där man kan fixa lösenrod? Blogspot verkar det inte gå på....Efter vad jag kan se.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Å, avsked är jobbigt. Hemskt. Jag avskyr det. Även om du vet att du tagit rätt beslut är det tufft.

Det går att låsa sin blogspot-blog. Jag använder blogspot till bloggen jag har på jobbet. Du kan dock inte välja att låsa enskilda inlägg (inte vad jag vet iaf) utan måste låsa hela bloggen och alla som ska ta del av bloggen måste ha ett eget googlekonto och få en inbjudan. Det är lite besvär.

Annars skulle jag rekommendera wordpress.com - där kan du välja att låsa somliga inlägg med ett lösenord som du kan dela med dig av. Se till exempel på Ninas blogg:
http://ljuvligt.wordpress.com

Kram!