torsdag 4 november 2010

Min docka!


Eller inte MIN docka..utan Ellens. Hon har blivit helt nerkärad i sin docka som hon döpt till Lisa. Den är med överallt. Idag hade den åkt med i pappans bil till förskolan och var således kvar där när jag hämtade barnen. Efter en stund hemma rasade världen samman för att Lisa inte var hemma. Åh vilken ledsen tjej jag hade. Och när Robban kom hem var Lisa mer betydelsefull än att krama och säga hej till pappa...


Och idag fyller Robban 35 år. Grattis älskling! Jag är bara så rysligt trött. Dels pga för lite sömn men också för att jag funderar så hemskt mycket just nu. tankarna snurrar runt...men det är väl bra...man ska ju använda den man har mellan öronen. :-)


Det har gått bra att jobba den här veckan, benet har känts bra förutom när jag glömde att jag var öm och hoppade upp och satte mig på en bänk. Aj! Ser dock fram emot att blåmärkena ska blekna..jag är inte direkt vacker kan jag säga. Jag längtar också efter att få träna igen. Jag skulle behöva det kan man säga.


Inga kommentarer: