lördag 9 oktober 2010

Helg!


Njuter av att det är lördagkväll! Igår var Robban ute med jobbet och jag och barnen hade fredagsmys från att jag hämtade dem vid 14 tills de somnade i soffan vid 21. Började med att gå på fik. Det är inte ofta jag gör det ihop med barnen men det var riktigt mysigt! Hem och duscha, göra pannkakor, plocka & fixa. Sen popcornsdags och efter ett misslyckat läggningsförsök tittade vi alla på IDOL. Till sist somnade Ellen PÅ mig och Viggo i soffan. Idag har vi varit i skogen och vandrat...Mysigt men Viggo plumsade i Finnstorpsdammen och blev dyngsur om foten, hehe! Eftermiddagen spenderades oxå ute men mer på hemmaplan. Cyklade, fixade lite ute och njöt av solen och det underbara höstvädret. Imorgon är det plask och lek för Viggo vad som händer sen står än så länge skrivet i stjärnorna! :-)


Har fått någon form av ryggskott, hyfsat irriterande måste jag säga! Har inte kunnat träna denna veckan. Imorrn ska jag försöka promenera lite och i veckan som kommer VILL jag träna sen kommer jag att ha ett uppehåll eftersom jag ska operera bort mitt åderbråck om en och en halv vecka. Längtar!! Ska bli helt underbart att ha snyggare ben nästa sommar!!!

Inga kommentarer: