torsdag 3 december 2009

Två veckor...

Det återstår endast två ynka veckor kvar att jobba innan det är dags för lite välbehövlig julledighet. Mycket ska dock hinnas med innan. På lördag ska barnen besöka farmor & farfar medan jag & Robban besöker diverse affärer för julklappsinköp...Tycker det är ganska mysigt! Det är inte så ofta vi har barnvakt till barnen så en dag med shopping och fika på tu man hand känns faktiskt helt okej!

På jobb rusar tiden förbi som ett expresståg. Det är julbak, pyssel, Lucia, julfester...Full fart! Och nästa vecka har även barnens förskola lite drop in med pyssel och fika. Trevligt! Julen i år kommer att firas i dagarna tre. På julafton ska vi till Robbans föräldrar tillsammans med alla kusiner. Full rulle med andra ord! Juldagen tillbringas hos min pappa och lär bli betydligt stillsammare. På annandagen kommer mamma & Stefan och förhoppningsvis min moster Kerstin hit. Såå..det är en inbokad julhelg! Men det är mysigt att träffa alla!

1 kommentar:

Sara sa...

Vi ska göra lika i morgon... barnvakt så vi kan åka och shoppa lite i "lugn och ro". Det är första gången vi kommer ha barnvakt så lång stund till J så jag hoppas det kommer gå bra. Det är ju ändå bara några timmar och det blir ju inte över natten... så det ska nog funka bra tror jag!