onsdag 11 november 2009

Det rullar på!

Tiden går så vansinnigt fort och jag hinner inte riktigt med. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen men jag prioriterar inte det högst just nu. Förra veckan fyllde Robban år, vi hade kalas i form av brunch på lördagen. På kvällen var jag på tjejfest med efterföljande utgång. Harrys i stan, kul! I helgen som gick var det också 6 år sedan jag och Robban blev ett par. Tiden springer verkligen på...

Så var det bara torsdag och fredag kvar av denna veckan, innan helgen. På lördag styr vi kosan mot Göteborg och Lisebergs julmarknad. Vi åker tillsammans med barnens alla kusiner och deras föräldrar, samt Robbans föräldrar. Sammanlagt sex barn i åldrarna 1.5 till 8 år. Vi ska övernatta på hotell. Spännande, inget av våra barn har gjort det tidigare. Viggo ser fram emot att åka karusell med kusinen Anton! Förhoppningsvis blir det något bildbevis!

2 kommentarer:

Sara sa...

Mysigt med hotell! Vi bor på hotell flera gånger om året så K tycker ju inte att det kanske är jätte spännande men hon tycker ändå det är roligt! Det är ju alltid roligt bara att resa bort och se nånting nytt. Bara komma bort från alla måsten som finns där hemma....

Agnes sa...

6 år?! Herrejävlars! Hur länge har vi följt varandra...det var ju innan Robban. My God.....innebär detta att jag oxå blivit massa år äldre? Nä....inte va?