torsdag 1 oktober 2009

Sprängfylld vecka

Jaha också sitter man här och det är torsdagkväll. Redan!!! Denna veckan känns det som om jag har bott på jobb: personalmöte i måndags, kurs efter arbetstid på min någorlunda tidiga tisdag, stänga på jobb igår och nu är jag nyligen hemkommen från en studiecirkel med jobb. Snacka om att jag är mer än trött på kvällarna just nu. Imorgon har barnens förskola stängt och jag ska ha semester och vara hemma och mysa. Det ska bli så otroligt skönt!!! Jag ser verkligen fram emot att spendera en dag med mina små troll. Saknar dem extra mkt veckor som denna när jag knappt hinner mer än hem och vända...Tur är iaf att Robban är ledig två eftermiddagar i veckan så de kommer hem i tid och slipper vara på förskolan från tidig morgon till sent på eftermiddagen!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Vänjer man sig någonsin igen? Blir det enklare efter ett tag? Jag har fruktansvärd ångest inför att börja jobba - men kanske blir det bättre när man väl är där...:-(.

Kram !

Sara sa...

Jobbigt när det blir såna där veckor.... med mycket utöver det normala jobbet. Man vill ju helst ha de där timmarna hemma om kvällarna med sina småttingar :-) Hoppas ni får en mysig helg nu och kan komma i kapp lite grann eller vad man ska säga! :-)