lördag 10 oktober 2009

Helg....


Mitt i helgen! Lördag eftermiddag och jag känner mig lite trött eftersom jag la mig för sent igår, lite öm i kroppen efter träningspassen i veckan men jag är på ett strålande gott humör! Om ett par timmar ska vi gå bort till våra vänner och umgås, ska bli jättetrevligt! Viggo ser mycket fram emot att få leka med sin kompis! Lite extra mycket nu när han inte varit i förskolan och fått "leka av sig" med kompisarna! Dessutom har vi lovat att han ska få cykla hela vägen dit och han mös riktigt när vi frågade om han ville det! Han är såld på sin cykel kan jag lova! Igår hade jag fixat lite fredagsmiddag som vi åt ihop alla fyra. Lax till huvudrätt och vit chokladmousse med blåbär och hallon till dessert. Supergott, men nästa gång ska jag prova att göra en del av moussen med mörk choklad istället och en del vit. Vit choklad är så vansinnigt sött tycker jag. Men hur som helst, det var enkelt att göra och uppskattades av hela familjen!

Inga kommentarer: