lördag 19 september 2009

Helg igen!

Jaha så var det redan lördageftermiddag! Efter frukosten körde jag och tränade. Aeromix. Aerobics varvat med styrka. Kul! Känner att jag orkar mer på styrkedelarna nu även om jag inte tränat så mkt över sommaren. Ett pass på lördagen, ett 1.5timmes pass på torsdagar också minst en långpromenad i veckan. Så ser det ut som min träningshöst kommer att vara. Jag tycker det är skoj att byta ut lite av alla promenader mot pass. Dels för att jag tröttnat lite på att "bara" gå men också för att jag behöver något annat för att hålla kroppen i gång. Dessutom hinner och vill jag inte vara iväg varje kväll nu när jag jobbar och passen "ger mer" på kortare tid än promenaderna..om ni förstår vad jag menar. Perfekt också att de pass jag valt innehåller BÅDE kondition och styrka. Man ska vara rädd om sin kropp och ta hand om och underhålla den!!!

Håller som bäst på att baka kanelbullar och barnen sover fortfarande. Vi var på kalas hos mamma igårkväll så det blev senare än vanligt för dem. Och det märks för snart har båda sovit i två timmar. Dom lär vakna lagom till doften av bullar!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja man borde väl försöka hålla i gång lite mer än man gör. Men jag får väl hoppas min vardagsmotion räcker en bit i alla fall ;-)