tisdag 4 augusti 2009

Kär gammal vän!




Caroline och jag lärde känna varandra när jag var 8 år och hon var 7. Då flyttade hon till den lilla by där jag är uppväxt. Vi umgicks ganska flitigt länge men av olika anledningar kom vi ifrån varandra för rätt så många år sedan. Som tur är har vi återupptagit kontakten. Riktigt kul att ses. Jag & Ellen var hemma hos henne på våffelfika i fredags, mysigt! Ellen sov gott i vagnen på Carolines altan, efter våfflorna. Skönt för henne och faktiskt för mig med som kunde prata utan att hindra en VILD tjej från att klättra, äta kattmat...ja...you name it!

Just här leker hon en lugn lek. Annars är hon ett yrväder!
Viggo hade också en spännande dag. han var först på pappas jobb, sista dagen innan han gick på semester. Han fick åka truck och fick en leksaksbil så han var alldeles nöjd. Sen var det McDonaldsbesök, åka till havet...och lite annat smått och gott!

1 kommentar:

Finna sa...

Nu kan jag äntligen lämna en kommentar hos dig! Kul att du hittade till mig, och att du gillar mina sidor! :D

Söta barn du har och kul med partaj!

Kram och ha det bra!