lördag 20 juni 2009

Glad midsommar!

Det duggar inte direkt tätt mellan mina blogg-inlägg för närvarande. Inspirationen och lusten att tillbringa tid alls vid datorn tryter just nu. Så då får det helt enkelt vara lite sporadiskt. Jag har kommit in i en läsperiod och jag tillbringar då hellre tiden med näsan i böcker och tidningar istället för vid datorn.

Midsommar igår firades här ihop med vänner. Mycket trevligt! Sill, potatis, silltårta och jordgubbar. Ostbricka, vin och godis. Glada men trötta barn. Viggo höll igång till halv elva men Ellen gav upp halv åtta. Hur som helst känner jag mig inte nämnvärt påverkad av gårdagen. Alkoholen flödade inte direkt och det blev inte jättesent heller. Så jag har tom orkat med en joggingtur idag. Det gjorde man inte midsommardagen för 10 år sedan! ;-)

Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!

1 kommentar:

Sara sa...

Allt går ju i perioder och oftast tappar man ju lusten lite mer på sommaren tycker jag. Finns så mycket annat att göra då ju ;-)