söndag 26 april 2009

Data-strul

Därav mina få inlägg i bloggen. Jag har inte strul med just blogspot men väl mkt annat jag brukar använda mig av: msn, swedbank, mailen...etc. Detta gör att jag inte sitter alls lika frekvent vid datorn. Sedan datorn installerade nya uppdateringar får jag en massa säkerhetsvarningar och grej stup i kvarten. Någon som vet vad som kan vara fel? Msn fungerar inte överhuvudtaget. Jag kan inte ens logga in.

Helgen har verkligen gått i solens tecken. Igår tog vi oss till Skånes Djurpark. Helmysig dag i fint väder (om än lite blåsigt). Björnar, vargar, kaniner, lo-djur, getter, en trasig kaffe-termos och god fika, en klättrande och trött Viggo en nöjd och lättsam Ellen. Också glass förstås. Grillning på kvällen i hemmets lugna vrå. Dagen idag började jag med en lång skogspromenad vid sju imorse ihop med grannen sen var det extra gott med frukost och KAFFE. Barnen hos farmor ett par timmar mitt på dagen så jag och Robban åkte och tittade ut kamin vi ska sätta in (den gamla sjunger på sista versen) och sen åkte vi och lunchade och gick en tur i Norra Hamnen i Helsingborg. Väl hemma med barnen igen fick vi besök av mormor. Fullt ös!

Nu ska det bli någorlunda tidigt sänggående tänkte jag! Godnatt!

Inga kommentarer: