onsdag 11 februari 2009

Sjukstuga & invalidiserad mamma

När man tror det är bättre blir det plötsligt sämre igen. Ellen har ca 40 graders feber och är inte alls pigg. Stackars liten! När ska detta ta slut? Jag borde anat nåt igår när hon sov hela em..Inställd fika med Pernilla (http://www.lycklig.org/) idag igen! Så tråkigt!!! Jag saknar dig! Får väl boka in en träff i maj när alla basselusker e borta! ,-)

Som om inte det var nog trillade jag med Ellen i vagnen när jag lämnat Viggo idag. Tur i oturen hände inget med Ellen men jag är halvt invalid! Jag landade på svanskotan eller strax under och kan knappt gå nu! Det är med nöd och näppe jag kan sitta här och skriva nu. Robban får rycka ut och hämta Viggo för jag kan inte gå och hämta honom. Det tog mig en halv evighet att ens komma hem igen! Ont det gör ont....

Nu ska jag tycka synd om mig själv på soffan...

1 kommentar:

Jenny sa...

Å fy! Att ramla på svanskotan är inget kul. Jag gjorde det när jag åkte snowboard en gång, så den blev sned. Det tog många år innan det slutade göra ont.