tisdag 27 januari 2009

Nytt utkiksläge!

Så för någon vecka sedan lossnade det då äntligen! Lill-snuttan sitter själv! Hon trillar fortfarande mellan varven så vi pallrar upp med kuddar än så länge men SÅ nöjd hon är över denna nyvunna färdighet! Hon leker och leker och leker...! Storebrors leksaker är såklart roligast! Hon blir fortfarande irriterad över att hon inte kan ta sig framåt, men bakåt puttar hon sig liggandes på mage! ;-)

Lugn dag idag. Jag har strukit, Ellen har lekt och nu sover hon i sin säng och jag dricker kaffe. Något förvånad sitter jag här och inser att Ellen faktiskt har sovit mer än sina sedvanliga 30 minuter...Ska hon bli sjuk eller? ;-) Dessvärre får jag väl väcka henne om en stund då det är dags att hämta Viggo...

Jag kunde inte motstå frestelsen utan gick in på HM och beställde nåt lite sommarnytt t kidsen. Jag handlar inte på postorder sådär värst flitigt men ibland är det skoj! Shorts till Viggo och kjol & blus t Ellen. Undrar just om Viggos shorts från ifjol passar..Han har ju inte blivit bredare direkt. Bara längre. Och många av dem var långa. Vi får väl se. Här har ni en som längtar efter sommaren så mkt att jag redan beställer sommarkläder! Har inte vågat gå in på favvo-sidan Me&I...dessa besök kan lätt göra mig fattig(are)! Så jag håller mig borta.

Inga kommentarer: