måndag 15 december 2008

Jodå vi lever...;-)

En del har undrat om jag emigrerat från Internet eller liknande eftersom jag inte uppdaterat bloggen så värst flitigt och inte heller varit onlinemsn. Så är dock inte fallet. Vi har brottats med förkylningar varannan vecka nu i någon månad. Förkylningar i vår familj leder till två barn som vaknar om nätterna. DET i sin tur leder till en mamma som är trött och har KORT stubin...DET i sin tur leder till en 2åring som känner av mamma och blir på ungefär lika dåligt humör. DET i sin tur leder till fler konflikter, mer tillsägelser...etc. Vilket i sin tur gör mamman ännu tröttare..En OND cirkel har skapats. När jag är trött är jag inte så värst skoj att ha att göra med tyvärr. Och jag har haft en sådan period helt enkelt. Även om det känns bättre nu. Det känns inte så inspirerande att blogga om snoriga näsor, vaknätter och vredesutbrott när man knappt orkar hålla ögonen öppna..;-) Men NU så är jag piggare igen så nu hoppas jag att jag ska orka kika in lite mer..

(om vi får vara friska nu då...ta i trä..)

Inga kommentarer: