söndag 12 oktober 2008

Söndag...

Söndagen bestod i vidare ringletarjakt. Utan resultat. Mycket tråkigt!

Mamma & Stefan var här på en snabbfika också. Mycket trevligt. Ibland kan jag fundera över varför vi hamnade i just Kågeröd med tanke på att det är ganska så långt till båda mina föräldrar. Ja det tar ju inte LÅNG tid att köra dit men mer spontana snabb-besök så där "vi kör inom på en kopp kaffe när vi ändå handlar" blir det inte riktigt. Tyvärr. Men flytta är jag inte sugen på. Jag älskar vårt lilla hus och jag trivs här.

Föräldramöte på Viggos förskola imorgonkväll, då ska Ellen ha barnvakt för första gången. Spännande! Farmor & farfar rycker ut! Tycker vi kunde behöva gå båda faktiskt. På dagen kommer min moster hit, trevligt med lite sällskap!

Nu blir det lite TV innan det är dags att sova.

Inga kommentarer: