fredag 12 september 2008

Trött och huvudvärk...

Sonens klabbande med sömnen börjar visa sig nu...På mig med. Jag har huvudvärk, ont i axlarna och känner mig mestadels som ett åskmoln. I natt har han således varit vaken en sisådär 2 timmar eller nåt. Hallå...Man ska SOVA på natten. Han vill inte sova i sin säng, inte hos oss. Sen rasar han ju i soffan på fm istället och hela dygnet blir snett! Vansinnigt! Som allt annat är väl detta en fas..men verkligen ingen rolig sådan. Jag vill ha tillbaka min prins och inte detta monster som tagit hans kropp i besittning! ;-) Han funkar ju inte när han inte sover. Robban plockade fram videokameran och filmade honom innan när han fick ett utbrott vid frukostbordet. Uppskattas sånt som studentpresent eller så längre fram i livet?;-)

Kalas imorgon. Ska bli trevligt att komma iväg lite. Jag ska, på tal om att komma iväg, lägga fram mitt presentkort till Len Hud (www.lenhud.se) så jag inte glömmer att boka det. 2timmars spabehandling lockar kan jag lova!!! Fick det när jag hade 30årsfest för ett drygt år sedan. Har inte riktigt haft läge att nyttja det än!

På torsdag fyller älskade mamma 55 år, GRATTIS! Nästa lördag är det dags att fira Viggo. Mycket kalas nu kan jag säga. Första helgen i oktober ska jag ut, tjejfest hos en mkt trevlig kollega. Det ser jag fram emot. Helgen därpå fyller pappa 60! Fullt ös hela tiden alltså!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Du vet visst att jag är inne o läser ibland hihi