onsdag 16 juli 2008

Nedräkning...

Jaha, då var det onsdag. Jag kan inte riktigt förstå att dagarna bara tickar på i ett sällan skådat tempo! Nu jobbar Robban imorgon med, sen är det helg för oss eftersom han är pappaledig alla fredagar hela året. Sen är det bara nästa vecka med sen har vi 4 veckors gemensam ledighet. DET ser jag fram emot hur mycket som helst! Vi har inga jätteplaner, det blir lite dagsturer bara, vi ska ju hinna ha dop, gå på kusinens dop och gå på 25+30årsfest också! Plus en massa annat såklart. Jag ser fram emot att bara vara hemma allihopa och VARA..göra det som faller en in..umgås..fika...leka. Mys!

Imorgon ska jag iväg med Ellen till BVC, ska bli spännande att se hur mycket hon växt sedan sist! Hon är lång tycker alla! Mormor ska komma och passa Viggo en stund, så slipper han följa med. Eventuellt ska han till mormor imorgonkväll också och övernatta där! Jag och Robban tänkte få sovmorgon och sen köra till Center Syd på fredagen och köpa lite presenter och kläder till då barnen ska fotograferas. Ellen behöver nog inget men Viggos garderob skulle behöva en uppdatering..Inte så att vi inte kan ha Viggo med..men han tycker nog det är roligare hos mormor & Stefan än att sitta i vagnen på Center Syd..Å andra sidan gillar han sin vagn och brukar inte alls vara några problem att ha med sig.

Måste börja spåna på lite till dopet med...Köp av partytält, beställa tårtor och så..Som sagt..dagarna rullar ju på...

1 kommentar:

Henriettæ sa...

Hej Anna!
Vad bra att du skrev upp din bloggadress på msn, då kan jag följa med lite i ditt liv igen! :)
Vi har det bra, har flyttat till Eksjö i Småland, och bor i ett alldeles underbart litet hus. Om allt går som det skall får vi vårt första barn i februari, så just nu är det mycket tankar på det!

Kram Henriettae