söndag 4 september 2016

Upp och nervecka

Den här veckan har verkligen varit upp och ner. Bröllopsdag med god middag, presenter och mys. 

Men även känslomässig berg-och dalbana och många funderingar. Jag har varit hos en "kurator" och pratat av mig efter att jag fick nog innan sommaren och var sjukskriven en vecka. Hon ville absolut att jag skulle sjukskriva mig och tyckte jag var i riskzonen för att utveckla både depression och utbrändhet. Jag vet att jag inte är helt hundra, det känner jag ju själv. Men jag känner inte för att vara sjukskriven heller. Hade en telefontid i fredags med läkaren. Hon ställde i princip ett ultimatum-skala bort extra uppdrag på jobbet om jag inte ska vara sjukskriven...Så jag pratade med chefen som absolut höll med mig. Så nu ska jag prova det här..Jag vill inte sjukskrivas!
Älskar nya träningspassen från min PT! Jag får massa energi av just träningen just nu, känns bra. Tränade i fredags efter jobb och idag ska jag köra veckans sista pass. Robban och Ellen ska med. Klockan är snart nio och de sover fortfarande denna söndagsmorgon. Viggo är hos morfar och vi andra tre var på Emporia igår och shoppade födelsedagspresenter till Viggo. Mysig dag med restaurangbesök och avslutning med film och ostbricka hemma i soffan!
Ellen köpte sig en miniononepiece. :-)
Tacksam över den här helgen!❤️

Inga kommentarer: