söndag 29 maj 2016

Högsommarvärme och egentid

Vilken sommarvärme vi har. Man blir bara rädd att detta är sommaren och att det är kallt lagom till semestern. Hoppas inte dock!
Jag och Ellen drog till gymmet efter frukost i växthuset, älskar mina pass, så varierande. Precis vad jag behöver för att inge tröttna.
Vid lunch kom mamma och Stefan och vi käkade ute i solen. Viggo var på kalas och sen åkte han och Robban till farmor för morsdagsfirande där. Ellen har haft Nicholas här hela dagen. Och hon har varit där. Helt plötsligt hade jag hur mycket tid som helst, hon är inte alls intresserad av mig när de leker. Och de leker varje dag just nu...Bra med jämnåriga grannar. Har varvat tvätt av kläder, undanplockande och bakning med att chilla i solen. Jätteskönt! Nu blir det säng, spikmatta och bok här. Godnatt!

Inga kommentarer: