söndag 3 april 2016

Hej, hej....

Ja jag har haft ett långt uppehåll härifrån: energin har varit i botten och humöret likaså. Jag har inte gymmat på en månad, har tagit massa powerwalks istället. Stress, stress och depp, depp. Känns något bättre nu men emellanåt känns det som att allting bara kväver en, det blir för mycket av allting! 
Påsken bjöd på soligt väder, på påskafton var jag hemma med familjen, så skönt. Vi käkade trerätters, räkor på riktigt grovt bröd till förrätt, grillad oxfilé till huvudrätt och grillad banan med choklad till dessert. Och bubbel och vin!
Måste tipsa om denna glass! Gjord på kokosmjölk och sötad med agavesirap. Och ekologisk! Fortfarande mkt kcal men av bättre sort. Rekommenderas!

Lunch på Väla, Coffehouse by George med Ellen. De har världens godaste sallad. En macchiato efteråt, mums.
Ellen käkade pannkakor. 
Ny väska, igen! Omväxling förnöjer! ;-)
Nu väntar en lugn kväll i soffan. Jag är förkyld, har knappt haft någon röst och inatt hade jag troligtvis feber....känner mig piggare idag men inte bra än.

Ha en skön avslutning på helgen!

Inga kommentarer: