måndag 22 februari 2016

Gott och blandat

Så var det måndag igen och sportlovsvecka. Ser fram emot en lite lugnare vecka på jobb. Barnen är helt lediga! 

Mello i Malmö var så kul! Det måste jag göra om. Vi käkade världens godaste pizza på Vapiano innan. Mums!
Jätteräkor, basilika och massa annat gott!
Toalettselfie på Emporia! 
En fullsatt arena och bra stämning! Dagen efter startades med lyxig långfrukost för att fira min födelsedag. 
Måste tipsa om dessa fina underkläder: från Lindex. Bygellös bh, så skön och så snyggt med den breda spetsen under vissa plagg!
Denna godbit köpte jag i födelsedagspresent från Robban. Shopping på Emporia var min present (som jag själv önskat) men hittade inget alls där. Så köpte denna rosa färgklick plus kavaj och top "hemma" istället!
I fredags var jag på fest hos en kollega, lördagen spenderades med Ellen och en kompis till mig med fika på centersyd. På kvällen soffläge ihop med dessa godbitar som jag gjorde. Lite bättre snacks! Och igår kom pappa och Bibi på en försenad födelsedagsfika, fick presentkort på Väla av pappa, aldrig fel!
Toaselfie från centersyd denna gång! ;-)

Idag blir det först jobb sen middag och träning. I slutet av veckan ska jag försöka vara lite ledig, om det funkar. Det behövs verkligen! Ha en bra måndag!

1 kommentar:

Tessa sa...

Du har blivit ett riktigt selfieproffs, vackra du:-)<3