måndag 20 april 2015

Träningsmåndag!

Jag var såååå trött efter att ha hämtat matkassen, trots det tvingade jag iväg mig till gymmet och körde ett överkroppspass. Det kändes rejält i armarna, undrar hur det kommer att kännas imorgon...Förmodligen ännu värre.

Många selfies blev det, heja mig som drog t gymmet trots fladdrande ögonlock!
När jag kom hem hade Robban lagat lax med ljummen potatissallad från matkassen. Full pott från mig och Robban men barnen tyckte potatisen var för stark. Laxen gillades dock!
En sås på kvarg la vi till. Supergod rätt! Potatissalladen kommer vi att göra igen fast med mildare smak. Säkerligen en höjdare med nypotatis till grillat framöver! 
Nu blir det soft soft resten av kvällen, sista delen av JORDSKOTT ikväll. Ni har väl inte missat!? 





Inga kommentarer: