lördag 14 februari 2015

Perfekt födelsedag!


Den här födelsedagen har verkligen varit perfekt! Barn och man kom med kaffe, skönsång och presenter i form av träningsbrallor, mobilfordral t träningen och lykta från Robban, ljuslyktor från Ellen och en jättefin plåtfågel från Viggo. 
Go-frukost och sen drog man och barn iväg och tvättade min bil och jag drog t gymmet och träffade Jenny. Och tränade!
Var ju tvungen att inviga nya brallorna! ❤️
Av Jenny fick jag nya träningslandshandskar och ljuslykta! Så fint och så mitt i prick!
  När jag kom hem från gymmet kom pappa och fikade och han hade med presentkort från Smart Eyes. Nu ska det shoppas brillor!

Sen blev det Marias Tapas med de bästa jag vet! ❤️Så god mat och mysigt! Väl hemma såklart Mello, hembakade semlor och nu QX-gaygalan!

Känns som jag firar i dagarna tre..igår kom blomsterbud, blommor från mannen och bubbel från kollega. Imorrn blir det bio och mat på tu man hand med mannen. Happy helg! 


Inga kommentarer: