lördag 3 januari 2015

Nyår!

Hade ni en bra nyårsafton? Vår var bra; god mat och trevligt sällskap! 
Förrätten stod vi för: fisk-och räksoppa med saffran som serverades med smördegshjärtan med västerbottenost.
Oxfile, hasselbackspotatis, vitlökssås och rödvinssås till huvudrätt.
Desserten åt vi upp innan fotografering, dem bestod av chokladfondant. Mums!

En trevlig kväll. Tyvärr vaknade jag två timmar efter att jag somnat när vi kom hem sen. Med värsta magkatarren! Hade ont så jag nästan grät, fyyy! Tacksam att jag hade Novalucol hemma. Det och bröd fick mig att kunna somna efter några timmar igen. Nyårsdagen tillbringade vi i soffan. Mådde bättre framåt kvällen så då var jag ute och promenerade. 

Nyårslöften? Nej, inte löften men tankar och mål. Men det tar vi en annan dag! God fortsättning på 2015!



Inga kommentarer: