söndag 23 november 2014

Att ha haft en soft helg och funderingar

Hej på er! Ligger på soffan och gör absolut ingenting. Båda barnen leker med kompisar och jag vilar mig i form och funderar över det här med hösten, träning och livet. Planer på zumba ikväll finns, får kanske nöja mig med det och promenader resten av hösten. Saknar styrketräningen, samtidigt som jag inte fixar mer press just nu. Kommer iaf inte att köra efter nåt annat än mitt eget upplägg tills jag känner mig helt hundra igen.
Igår hade vi en soft dag: spel, lussebullsbak och inplockning av utemöbler. Promenad med Ellen och sen hemmagjord pizza till middag, följt att Så mycket bättre, film, ben & jerrys och bara soffhäng.
Barnen var väldigt kreativa och bakade sina egna kreationer av typ halva degen. Vet ändå hur det blir: jag får baka en omgång till innan jul, de räcker aldrig!
Gott var det hur som helst!
Och pizzan likaså! 
Ellens simning också avklarad, hon gillar det verkligen! 

Nu ska jag fortsätta fundera över livet och göra så lite som möjligt en stund till!❤️

Inga kommentarer: