måndag 19 maj 2014

God morgon!

Så var det måndagmorgon igen. Jag sitter här med kaffe och äggmacka, surfar resor och startar veckan i min egen takt. 
Jag var så seeeg igår, trött och allmänt off så jag gick direkt till zumban och hoppade över styrketräningen. Och idag vaknar jag med halsont. :-( Jag hoppas verkligen att det är allergi och inget annat. Ellen har haft svinkoppor så jag hoppas att inte dessa bakterier letat sig fram till min hals.
Gjorde en så god liten tallrik gott igår till mig själv. Blev bra tilltugg till Downton, hann med två avsnitt. Jag är verkligen helt fast! Bara ett avsnitt kvar av säsong ett nu...

Snart dags att väcka måndagströtta barn. Måndagar är tröttdagar. Alltid segt att komma upp och iväg denna dag. Idag ska jag dessutom till tandläkaren. Jag avskyr verkligen att gå dit. Blä!!
Ha en fin måndag!

1 kommentar:

Frida G Svensson sa...

äggmacka och kaffe! bästa måndagsstarten tycker jag!