onsdag 26 mars 2014

En fin dag

Helgen började inte så värst bra, jag blev magsjuk (?) igåreftermiddag efter jobb så fredagskvällen blev ju inte riktigt som den var tänkt. Jag spenderade den raklång i soffan och somnade tidigt. Idag vaknade jag pigg som en lärka och utan minsta känning av gårdagens tillfälliga sjuka. Skönt!

Mannen och två kompisar provade fiskelyckan hela dagen idag och jag och barnen begav oss till Busfabriken. Så uppskattat! Och så duktiga barn jag har, det märks verkligen att de börjar bli stora. På hemvägen svängde vi inom Maxi och köpte lite till kvällens grillning. Vi skulle till ett par kompisar men det fick ställas in pga magsjukan. Bättre lycka nästa helg, ett nytt försök då!
Just nu grillar man och barn och jag har pysslat om resten av maten och passar på att njuta av stillheten med min bok en stund!


Edit: detta skulle publicerats i lördags tydligen funkade det inte!

Inga kommentarer: